XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
4. JARDUEREI BURUZKO ARGIBIDEAK1 eta 2 Jarduera hauek kontzeptuak berrikusteko dira.
DBHko aurreko mailetan landu ziren edukiak zenbateraino ikasi ziren neurtzeko garatu dira. Gainera, baliagarriak izan daitezke akats kontzeptualak hautemateko.
Irakasleak beharrezko ikusten badu, bi jardueren artean
3 Jarduera honek informazioa bilatzera bultzatzen du.
Ikasleei taula osatzeko eredu bat ematen zaie. Honelako ereduak desagertu egingo dira unitateak eta jarduerak aurreratu ahala.
Irakasleak item-kopurua gehiegi dela ikusten badu, datu numerikoak eman diezaizkieke, ikasleek item bakoitzari dagokion garaiari buruzko informazioa besterik bila ez dezaten. Hartara, jarduera hau arloko 9. helburu orokorrarekin zuzenki lotuta geratzen da.
Honela, eztabaida erraztu egiten da, akats kontzeptualak hautematen dira, eta geroago denen arteko saioa egin beharra saihesten da.
Gelako betiko fluoreszenteen ordez ikasleen buru parean kokatutako fokua erabiltzen bada, esperientzia hau ikusgarriagoa gerta daiteke. Gela iluntzea komeniko litzateke.
Ikaslearen liburuko 14. orrialdeko
Bi jarduerok bukatzean,